onsdag 4. mars 2009

ENDELIG fremme!

Endelig er jeg fremme i Orlando. Etter en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang fly tur til New York der vi mellomlandet. Vi skulle da ta et fly til Orlando 45 min etter flyturen til New York. Det flyet til Orlando rakk vi selfølgelig ikke og måtte ta flyet etter det. Men det flyet var fullt men mamma, Metern og lærern fikk tak i fem plasser.

Tidsforskjellen mellom Norge og New York (og Florida) er 6 timer så jeg er ganske sliten..
Når vi kom frem til villaen som ligger i Winsor Hills. Huset er stort med ett soverom til hver og alle har eget bad. Det er også et svømmebasseng her. men det fikk jeg ikke prøve i dag fordi vannet var så kaldt og det er sent..

Natti natti, lærern hilser ;D
(Regn ut hva klokken er hos meg når jeg skrev dette) :)

2 kommentarer:

  1. Lilleblomsten min er fremme i Orlando med meg lærern og metern ;-D Veldig bra skrevet!

    SvarSlett
  2. HEi !

    Da var klokka her i Norge 10.59 tror jeg vis du skrev dette kl 05.59



    <3 Ida

    SvarSlett