onsdag 4. mars 2009

Shopping og frokost



Her har jeg funnet bamsen i mitt liv! Vi var i Disney butikken i Florida Mall. Det var et GEDIGERT kjøpe senter..
Her spiser jeg frokost (amrikanske pannekaker m smør) på Denny´s. Det var kjempe godt!
Her drikker jeg jorbær milkshake på Denny´s. Den drakk jeg opp med en gang!
Her er den nye t-skjorta jeg kjøpte for 22$ på en kjempe kul butikk! Ser dere likheten? : - o
Her er de kjempekule nye skoene mine!!! De kosta ca 90$ på den samme butikken som jeg kjøpte t-skjorta.
Her er de utrolig kule party-brillene mine!! De kjøpte jeg på en liten bod ved en fontene i Florida Mall. det var 2 for 22$ og 75 cent mer for 3..

3 kommentarer:

  1. OOOO! Sånne briller vil jeg også haaa! <3
    Heldige, Heldige deg<3 <3
    Savner deg!
    Hilsen en av morojentene! :D Gjett hvem! :$

    SvarSlett
  2. Hei Thea!
    Så flott å lese om reisen din. Det gleder meg å se at du oppdaterer oss om hvordan du har det. Jeg ser også at du lærer mye med å oppdatere reisebloggen din! Ha en fortsatt fin reise. Hils til Monika og mammaen din. De beste ønsker for oppholdet fra Merete

    SvarSlett
  3. Du er så heldig : D


    * vil også ha sånne D: *
    også så mye kule klær < 3
    skal se på bloggen din hveeer dag : P

    - Kristiane : )

    SvarSlett