lørdag 7. mars 2009

Nye ting i dag også :D

Denne tppen kjøpte jeg på GUESS for $20. Den passer bra til shortsen jeg også kjøpte på GUESS!
Hei i dag har jeg vært litt på shopping og på biker week på Daytona Beach.. Kameraet mitt har hat en dårlig dag i dag så kan kansje skrive mer i morra ;-D
Disse UGGS slippersene kjøpte jeg egentlig i forrigår.. Men de er utroooooooolig digge og gå i ;)
Jeg så denne svampebob buksa på salg og måtte bare ha den! Den er såååå digg!!
Iyhaa!! Alle på Daytona Beach må ha hatt vettu!

Denne kjøpte mamma til meg fordi vi var på biker treff.. den er utrolig kul assa
Her er den berømte shortsen ;) Den er utrolig kul assa.. Gleder meg til sommern da jeg kan bruke den i Norge!!
Dette er de nye DC skoene mine :) :D   De kjøpte jeg rett ved siden av butikken GUESS! er de ikke kule?



Dere MÅ huske og komentere assa!!  da får dere en rosee! @---,-´-,-´-,´-,

3 kommentarer:

  1. Siden dette er en reiseblogg, og ikke shoppingblogg, vil vi gjerne høre litt om det du opplever, og ikke bare hva du har kjøpt ;)

    SvarSlett
  2. D læreren sier: Vil veldig gjerne høre mer om reiseruter, kart, historie og andre opplevelser enn shopping. USA er vel ikke et stort shoppingsenter? Fine bilder. Husk sammensatte ord i ett ord.

    SvarSlett
  3. eleven sier:Du shopper for mye synes jeg :)

    SvarSlett